#1 Skrevet Mai 15, 2009 Har nå kjørt en måned med helt sinnsykt irriterende knirking i forstillingen. Kommer i hovedsak fra høyreside ved hvilken som helst bevegelse i forstilling. (sving og demping) Lyden har roet seg litt når jeg har sprayed smøremiddel på alle ledd, men lyden nekter å forsvinne. Om jeg jekker opp bilen og svinger mens hjulene ikke har press på seg, så er lyden borte. 10$ pokerstars reward til den som kommer opp med riktig løsning på problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 har du Multiknirk ? Du kan sikkert hive deg på her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=155729 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 Det er rett og slett forstillingen som bør byttes ut ja? Har faktisk funnet en forsterket en som jeg kan få levert for 2000 til norge da. Sjekk ut denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2009 340 usd + moms. I den link eg la ved kjem det vel ca på ca 1000 kr mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2009 Ja, det er jeg klar over Men den jeg ga deg der er forsterket. Men uansett, jeg har meldt meg på det kittet du linket meg. Kan ikke holde på å knirke meg bortover slik som dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2009 Spray tørker ut for raskt. Jeg ser hos meg er det brukt fett. knirkfri og tight hos meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2009 Spray tørker ut for raskt. Jeg ser hos meg er det brukt fett. knirkfri og tight hos meg Hvor har du brukt fett og hvilket fett? Vanlig grease har en tendens til å ødlegge gummi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2009 Hvor har du brukt fett og hvilket fett? Vanlig grease har en tendens til å ødlegge gummi. Ikke jeg men forrige eier. så jeg vet ikke hva som er brukt. Men du sier noe der. Men vaselin kan vel brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2009 Ikke vet jeg. Jeg tror ikke det vil bli noe bedre når jeg skifter forstilling heller jeg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 17, 2009 Var gummien som sitter på demperen som knirket på alle demperene. Jeg fant det ut ved å jekke den opp og sprute noe olje i mellom. Noen som har noe forslag til hva jeg kan smøre med når det begynner å knrike igjen? Det tar nok ikke lange tiden med tanke på at jeg hadde på kun olje. Har hjul-lagerfett liggende, men orker ikke ha det på om det sliter gummi, som Jan nevnte tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...