#1 Skrevet Desember 12, 2004 Sentral låsen på min a3 97 mod klikka plutselig for en time siden! har alarm å låse opp bilen med fjernkontroll! men med en gang jeg låser opp så tar den automatisk å låser seg selv igjen! å da står den konstant å prøve å lås seg om igjen å om igjen helt til jeg slår på alarmen igjen! hva er galt? noen som vet? kommer meg ikke inn i bagasjerommet! å det er vanskelig å komme seg inn å ut av bilen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2004 Hadde samme problem med Passaten min. Låste seg i ett sett enten motoren var i gang eller ikke. Problemet var en bryter i bakluka som måtte skiftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2004 Hei har våre bort i det probleme fleire gonger det kan ver bryteren i dørlåsen bak, men har hatt fleire tilfeler at det har våre driveren i fører døra vist du stikker inn om ein audi verksted kan lese av feil lager å finne heilt ka det er so sleper du å bytte feil del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...