#1 Skrevet Mai 15, 2009 Jeg er ute etter klemmer til "buttwelding" som jeg ikke har funnet noen steder enda. Ser slik ut: Har noen sett dette for salg noe sted i norge? Evnt. hva de kalles på norsk. Takker for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 (endret) Tror gasolin.no hadde noe lignende for en stund siden. edit: fant de her: http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=33&products_id=98 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 Ja se der ja, der hadde de det. "Intergrips" kalte de det der. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2009 Kjekke de der men man må planlegge litt da de er vanskelig å få ut etterpå. Første gangen jeg brukte de, greide jeg å sveise inn to underdeler på en utilgjengelig plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, auda. Jeg skal ha det i bakhodet når jeg bruker dem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2009 Du finner dem på Ebay også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...