#1 Skrevet Mai 15, 2009 Som topic sier. Noen som har bilder av med denne felgen? Har funnet bilder der deler av felgen er svart men er egentlig jakt på enten krom eller polert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2009 any1?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2009 Jeg fant ikke noe Golf 4, men fant en Golf 5. Får værtfal ett lite inntrykk av hvordan det kan bli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2009 Takk for svar:) Viser seg å ikke være så lett å finne de på golf 4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2009 Får jo lyst og si at det er en i klubben som har slik jeg ? Aleksander Aksnes eller noe kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2009 slike du tenker på?? men di het vel DC3?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2009 (endret) Er vel ikke samme felgene vel? Dette er jo DC3 og er MANGE som har hatt de på div VAG her i klubben Men som du ser på bilde over er det de felgene jeg hadde på golfen.. søk litt på google? : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2009 Der tenker jeg det kom frem noen ja:) var de jeg tenkte på. Men det der er ikke ASA felger altså? Når jeg søker på ASA AR4 så er det hvertfall skammelig like:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2009 jo disse heter ASA DC3;) mulih det er noe med utforming av eikene eller no:p aner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...