#1 Skrevet Mai 15, 2009 A100q, 1990-mod. Har skiftet lambda, gamle var defekt fikk jeg vite av verksted som målte. Men merker ingen forskjell. Er det relé som styrer lambda også, kan være dette er gåent? Noen som vet hvilken plass det står på og hvordan jeg sjekker om det funker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 lambda er koplet opp mot styreenheten til motor, er ikke noe eget rele. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 Kanskje den gamlefeilkoden må slettes for at Lambaen skal virke 100% ? er ikke helt sikker, men verd å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 (endret) takk for tipsene! Hm slette feilkoder, noen andre som tror dette er løsningen? Kan jeg slette koder ved å koble fra batteriet x antall minutter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2009 Stemmer, bare å koble fra batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...