#1 Skrevet Mai 15, 2009 (endret) Ser det er en del som lurer på hvilke pærer som sitter i div biler så jeg tenkte kanskje det hadde vært greit med en oversikt? Ikke det at jeg har oversikten men om de som har det kan skrive det de vet i denne tråden så kanskje det kan bli en grei oversikt etter hvert:) Audi A4 B6 Nærlys: D2S (Xenon, chassis nr til 8E-2-118078), D1S (Xenon, chassis nr fra 8E-2-118079), H7 (Halogen) Fjernlys: H7 Parklys: H6W (Xenon), W5W (Halogen) Tåkelys: H11 Blinklys: PY21W Sideblinklys: WY5W Skiltlys: C5W 38mm (2stk) Baklys/Bremselys: P21/5W (Bak+Brems), R5W (Baklys) Ryggelys: P21W Tåkelys Bak: P21W Interiørlys Under setene: W5W Undersiden av dørene: W5W Taket Fremme: C5W 42mm (2stk) + 2stk BA9S (9mm Vri Pærer) Taket Baksete: 2stk BA9S (9mm Vri Pærer) Taket Bagasjerom: C5W 38mm (2stk) Hanskerom:? Sminkelys: C5W A6 C5 Nærlys: D2S (Xenon), H1 (-2001), H7 (2002-) Fjernlys: H7 Parklys: W5W Tåkelys: H3 Blinklys: PY21W Sideblinklys: W5W Skiltlys: C5W 36mm Baklys/Bremselys: P21/5W Ryggelys: P21W Tåkelys Bak:P21W Interiørlys Under Setene: C5W 36mm Undersiden Av Dørene: W5W Taket Fremme: C5W 44mm Taket Baksetene: C5W 39mm Taket Bagasjerom: C5W 36mm Hanskerom: C5W 36mm Sminkelys:C5W 36mm Passat 3BG Stasjonsvogn uten Xenon Nærlys: H7 Fjernlys: H7 Parklys: W5W Tåkelys: H3 Blinklys: PY21W Sideblinklys: WY5W Skiltlys: C5W 36mm Baklys/Bremselys: P21/4W Ryggelys: P21W Tåkelys Bak: P21W Interiørlys Undersiden Av Dørene: W5W Taket Fremme: W5W Taket Baksetene:? Taket Bagasjerom: C5W 42mm Hanskerom:? Sminkelys: C5W 42mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 (endret) God ide. Alt sånn kan være nyttig en dag. Men har mine tvil om at dette kommer til å bli en komplett "liste". Jeg kan ihvertfall bidra med pæreoversikt til Passat 3bg stasjnsvogn (vanlig halogen-lykter i front) Prøvde klipp og lim, men ble så tullet det. Legger ved en exel-fil. EDIT; Da kan jeg komme med en ide; Om noen har en oversikt som skal legges ut så hadde det jo vært greit om en redigerer exel-fila jeg la ut. At en legger til ny info på samme vis som det jeg har gjort + merke og modell da. Da ville vi fått en -1- exel fil å forholde oss til. Lysoversikt_3bg_v2.xls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 Eller så kan man bare gå inn her: http://am_application.osram.info/publish/index_en.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2009 Eller så kan man bare gå inn her: http://am_application.osram.info/publish/index_en.html Denne siden gir dessverre ikke oversikt over interiørpærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 15, 2009 Ser det er en del som lurer på hvilke pærer som sitter i div biler så jeg tenkte kanskje det hadde vært greit med en oversikt? Ikke det at jeg har oversikten men om de som har det kan skrive det de vet i denne tråden så kanskje det kan bli en grei oversikt etter hvert:) Meget god insj! Kan bruke dette til å sette sammen noen belysningpakker i nettbutikken min. Har før etterlyst slike oversikter her i forumet, men tilbakemeldingene har vært noe laber Men er viktig å oppgi alle lengdene på pinol-pærene for at C5W skal ha en betydning. Disse lengdene kan vær: 31mm, 36mm (mest vanlig), 39mm, 42mm eller 44m. Meget, meget bra insj! Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 15, 2009 A6 C5: Parklys: 2 stk. W5W Skiltbelysning: 2 stk. 36mm pinol-pærer Belysning under dører: 4 stk. W5W Takbelysning: 2 stk. 39mm pinol-pærer, 2 stk. 44mm pinol-pærer og 4 stk T4W-pærer Bagasjerom: 2 stk. 36mm pinol-pærer Hanskerom: 1 stk. 36mm pinol-pære Gulvbelysning: 4 stk. 36mm pinol-pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2009 Hyggelig å høre at det blir tatt godt i mot:) Men om dere som legger inn oversikter gidder og legge det ut ca sånn som jeg har gjort så kan jeg kopiere det over i det første innlegget uten for mye arbeid;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 15, 2009 A6 C5: Takbelysning: 2 stk. 39mm pinol-pærer, 2 stk. 44mm pinol-pærer og 4 stk T4W-pærer Gidder du og skrive hvor de forskjellige pærene hører til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 15, 2009 Sendte deg en PM. Skal bruke malen din neste gang ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2009 Sminkelyset i A6'n er vel 36mm pinol.. 99% sikker. Kom igjen folkens. Kjør på med oversikt for din bil. Jobber med å lage belysninspakker i LED nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2009 Da var den lagt til Fredrik. Kjekt at noen har nytte av tråden:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 19, 2010 Ser det står noe om forskjellige pærer på bixenon lyktene til A4 B6'n, hvordan finner jeg ut hvilke pærer min har uten at jeg må ut med ene lykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 19, 2010 D1S-pæra er en stor klump (alu-lignende klump på enden), mens D2S ser mer ut som en vanlig pære.. D2S: D1S: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...