#1 Skrevet Mai 15, 2009 Hei I går begynte speedoet og tulle seg,nålen begynte og hoppe opp og ned men under pådrag så holdt den seg jevnt,MEN idag så sluttet det plutselig og fungere. Jeg har målt på sensorene på kassen og det er ca 1000ohm på begge så de er vel i orden. Det jeg lurer på er 1. hvorfor får jeg ikke opp hastigheten i klimadisplayet lenger? 2.Muligheter for at det er bare instrumentet som har tatt kvelden? 3.går signalet fra girkassen via instrumentpanelet eller går det først innom hjernen og så ut til instrument panelet.Noen som har feilsøkt på dette før? mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, på den gammle bmw`n min (e34) så tulla speedoen slik du beskriver. Fikk tips fra bavaria mekaniker om og slå med handflaten over instrumentet, og det funka. Fikk aldri problemet tilbake mens jeg hadde bilen. Mulig det funker her og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 Hehe, på den gammle bmw`n min (e34) så tulla speedoen slik du beskriver. Fikk tips fra bavaria mekaniker om og slå med handflaten over instrumentet, og det funka. Fikk aldri problemet tilbake mens jeg hadde bilen. Mulig det funker her og? nei har slått som en galning,men får ikke opp farten i klimadisplayet heller så må være ett signal som mangler mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...