Anbefalte innlegg

Monterte Xenon kit i grøftelysa i dag. Og de lyser som bare det : rock :

Men, når jeg skrur av bilen og så på igjen, så får jeg opp feilmelding. At FOG right light ikke fungerer. Så forsvinner det etter ca 5 sek. Kommer ikke opp før jeg skrur av bilen og så på igjen. Er det bare å overse dette eller kan det være skadelig for bilen?

Og en ting til; Den ene lyser litt sterkere enn den andre.

Håper noen kan svare meg på dette. :)

Mvh, Adi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hva det kan være? :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke vært borte dette på samme type bil som din. men på en 08 passat hvor det er akkurat samme symtomene.

har du slimballaster og ferdige ladge motsatander???

jeg tror det er det som er problemet på denne passaten ihvertfall.

jeg hadde tenkt til å legge opp et egent ledningsnett med rele til tåkelysene for å se hvordan det gikk da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare enkelt og greit at de trekker akkurat litt for lite strøm til å begynne med, men etter 5 sek når de er fyra helt opp så trekker de tilnærmet like mye strøm som normale pærer gjør.

Autocheck slår ut og sier fra at en pære er gått om det du har montert i tåkelysene trekker for lite strøm.

Du kan enkelt løse dette problemet med å montere motstander mellom pluss og minus som leder inn til tåkelysene dine.

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig å se deg her Adi, velkommen som medlem :)

Når det gjelder meldingen du får opp, er det ikke skadelig. Det er som Fredrik sier her at Autocheck slår ut og at det lett løses med en motstand imellom ballast og ledningsnettet. Evt. kan vi sikkert treffes, så kan jeg se på det : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Chris W. Meldte meg inn på nytt nå. Har ikke vært her på litt over 2 år, men godt er det å være tilbake :)

Skal få ordnet meg 2stk motstand, så kan vi fikle litt på det sammen. :) Mulig jeg må pelle av xenon for en dag. Skal på EU på fredagen ser du :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja..

Det er vel verken automatisk høydejustering eller lyktespylere på grøftelysa dine.. Rart det der : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, ja..

Det er vel verken automatisk høydejustering eller lyktespylere på grøftelysa dine.. Rart det der : haha :

Korrekt.. :P Må også på biltilsynet og få coiloverne og diverse plast godkjent :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk Chris W. Meldte meg inn på nytt nå. Har ikke vært her på litt over 2 år, men godt er det å være tilbake :)

Skal få ordnet meg 2stk motstand, så kan vi fikle litt på det sammen. :) Mulig jeg må pelle av xenon for en dag. Skal på EU på fredagen ser du :)

Trenger vel ikke plukke av før du eventuelt får mangel på det vel? Ikke alle som bryr seg om absolutt alt=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vel ikke plukke av før du eventuelt får mangel på det vel? Ikke alle som bryr seg om absolutt alt=)

Kanskje ikke på EU, men tipper at de på bt er litt strengere :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.