#1 Skrevet Mai 15, 2009 Heisan. i fjor var det et gatebiltreff i harstad, lurte på om noen viste om det blir gjenntatt i år også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 15, 2009 Har ikke hørt noe.. Buss i år å eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2009 hehe.. håpe ikke det da, men man vet jo aldri... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 Var i går her på Sortland. Dårlig med info om treffet gjorde at jeg ikke viste om det før samme dag. Faktisk endel biler og folk som møtte opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2009 Mener å huske det var helga før acr i fjor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 28, 2009 dette er ett treff som club honda vanligvis ordner til med. har snakket litt med jon are som sto for plassen ifjor å han har problemer med å finne en helg som ikke krasjer med noe annet ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 28, 2009 håper det blir, æ koke kaffi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 30, 2009 vi tar med winerbrød 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 30, 2009 Når er det snakk om å ha det treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2009 Nån som har funne ut nåkka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 2, 2009 jeg kan høre med CH om noen har interesse for dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2009 om det blir, så kjæm æ! Enoksen`s kafè har djævelsk god kaffe:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 2, 2009 hehe da blir nokk jeg å stille ut min audi motoriserte bilcross volvo jeg å ha en liten nmk harstad stand skal jeg ha kaffe der å ? =P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...