#1 Skrevet Desember 12, 2004 Dette MÅ være den aller feteste B5en jeg vet om (Svensk)... 20" og full pakke: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2004 Flere bilder: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2004 Dæven for noen bremseskiver.. eller liten mann.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2004 Var rimelig gjennomført den ja, likte baksetet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2004 Her er forøvrig CarDomain siden hans: http://www.cardomain.com/memberpage/691031/1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2004 Sinnsykt rått. Litt mye carbon for min smak men.. Likte også seteløsningen bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2004 Den var lekker !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2004 Den var SINNSYKT fin!!!! Gjennomført til tusen... :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2004 Utrolig fin! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2004 Det er jeg helt enig i... Den var heeeeeeeeeelt RÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2004 ...nice, rike barn leker best snygg denne, ikke så rent rimelige de felgene heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 12, 2004 ...nice, rike barn leker best snygg denne, ikke så rent rimelige de felgene heller Sinnsykt tøff bil, sjelden svensker har så god smak, haha! Forresten, noen som tør tippe på hvor brede felger han har? Lurer litt selv, vet de fås i både 8,5x20 og 9,5x20 og synes jeg skimter 245/30 dekk (Pirelli), men kanten så litt smal ut... Men det er kanskje ikke bredere kant på 9,5" felg heller... Tenker på NBS-Passatens 9,5x18 og de ser jo ikke SÅ brede ut... Edit: Jepp det er 8,5x20 ja, så det stod som kommentar under bildet på det andre forumet. Da synes jeg han burde hatt 9,5" isteden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 12, 2004 Eieren har lagt ut bilder, og bilen blir diskutert her også: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?threadid=21798 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 13, 2004 Strøken den da Tar sikkert godt de bremsene å vil jeg tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 13, 2004 Usedvanlig lekkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 13, 2004 Fy fader så rå! Har gjort litt med bilen det siste året han ja.. Så ikke så bra ut da jeg kjøpte basselementene mine av han ifjor vinter. Den var rett og slett dritlekker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 13, 2004 Forresten, noe som tør tippe på hvor brede felger han har? Han skriver selv at han har 8,5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 13, 2004 gjennomført bil ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 13, 2004 Synd jeg ikke vant i lotto i helga som var, da hadde nok denne hatt norske skilt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 13, 2004 gjennomført bil ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 13, 2004 Strøken den da Tar sikkert godt de bremsene å vil jeg tru Spør Walter, han har 10mm større..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 13, 2004 Fyttigrisen for en slede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 14, 2004 Spør Walter, han har 10mm større..... Ser unge Bjørntvedt har vært ute å slengt med munnviken her (Men ikke tenk på det) Men det er riktig at det skrubber godt ! Her er det bare å mot øst. Dette var virkelig gromt! Er det noen som vet om noen som kan hjelpe meg med å støpe litt "kålfiber" ? Ser jeg har en liten jobb forran meg i vinter hvis jeg skal matche dette !!!! Og husk : det bli aldrig for mye karbonfiber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 14, 2004 Liker kommentaren på Audizine: "um man that car will get you laid, period." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...