problemer med Sentrallåsen

Anbefalte innlegg

På min a3 8l så vil ikke bilen låses opp ved bruk av kontrollen lengre, hører bare no surkling og summing fra sentrallåspumpen. Har tatt den ut, den så litt "vondt" ut inni. Men hvordan kan jeg vite at det er den og ikke en vakum slange som kødder? Alt kom etter jeg vaske bilen på tirsdag: klø :, men kjenner ikke noe vann eller no inni bilen eller på sentralåspumpa. Noen gode forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av slangen og kjenn etter om pumpen suger/blåser. Tok ut ei sånn på en A8 en gang, pumpa var helt knust innvendig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo det er en vanlig Årsak, svivelen til pumpen ligger i tusen biter..bytta min for en uke siden..``NB! A4 sin vakum pumpe på ca 2000 mod har samma Motor/pumpe som A8 tror det faktik er lik på ganske mange modeler.. bare skifter over motor/pumpen på ditt gamle kretskort ganske enkelt 2 ledninger... der sparte jeg mye peng iallefall. fikk pumpen fra en vraket a4.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er bilde av pumpen min

ser spindelen er knust som ligger til høyre

18042009142.jpg

18042009145.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.