#1 Skrevet Desember 12, 2004 Her er ett bilde..vurdere får dere gjøre selv. http://gallery.s-cars.org/S2/las3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2004 Alt er mulig til det motsatte er bevist.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2004 Har sett noen slike heroppe. Men jeg liker det ikke da.. Blir for mye rett og slett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2004 er vel denne det: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2004 Jeg liker den bilen der VELDIG godt jeg, med eksos og alt. Den er rett og slett RÅ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2004 Jeg liker den bilen der VELDIG godt jeg, med eksos og alt. Den er rett og slett RÅ!enig. skjønnhet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2004 TØFT! Er det ikke en i klubben som har laget en til sin audi da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2004 TØFT! Er det ikke en i klubben som har laget en til sin audi da? Stemmer nok det ja. Har sett den på banetreff for noen år siden, lurer på om ikke det var en 90quattro typ 85 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2004 Bilen eies av en i NordicAudi club sverige. RÅ bil synes jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 17, 2004 Fet bil ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...