#1 Skrevet Mai 16, 2009 Polerte bilen i forrige uke, ble strøkent da. Men etter en vask nå så skimter du i sola en hel haug av vaskeriper! Åssen ungår jeg dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2009 Hvordan polerte du den ? ( hvilke midler og hvordan ?) Hilken såpe og hva ( svamp eller vaskehanske ? ) vasker du med ? Hvis du polerer med noe som hovedsaklig legger på et lag fett/voks så "skjuler" du bare ripene. Når du da vasker bilen forsvinner dette laget og du ser ripene. Eventuelt har du vasket med for sterk såpe - eller vasket med en alt for grov svamp. ( svamp sluttet jeg å bruke når jeg ble klar over hvor mye det riper) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2009 du må legge på en voks som beskytter lakken, etter å ha slipt den ned strøken med polish Og hvis du ikke har, kjøp vaskehanske av micofiber 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 Litt OT, men bør være advarsler alla det som er på røykpakken, på svampene, med bilder av swirls..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...