#1 Skrevet Mai 16, 2009 Som topic sier, Noen fra telemark som har tenkt turen ? Kunne sett for meg og tatt en tur men usikker om en dag eller begge. Post her om none har tenkt da ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2009 Hadde egentlig tenkt til å ta med telt og ta helga der oppe jeg gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 28, 2009 Lurte litt på å ta turen opp på Lørdag jeg da. Så om det er flere med de samme tankene kunne man jo fått til felles kjøring fra Telemarks Porten f.eks;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 28, 2009 jeg skal telt og øl fra fredag til søndag!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 28, 2009 Godt å se det ikke bare meg fra lokallaget som skal ha hele helgen der oppe:p Men noen som vet når på fredag man slipper inn på campen der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2009 lyst til å ta meg en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 29, 2009 jeg skal telt og øl fra fredag til søndag!! Er alkoholfritt i år: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2009 jeg skal telt og øl fra fredag til søndag!! hehe... telt å øl ja!! der sa du det: smil : du gidder vel ikke ta med ur 90'n i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2009 Telt og øl liker vi ja, ur90 blir hjemme så tar vi s2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2009 Noen som planlegger innover imorgen ? Vi er så langt bare 3 biler, fult mulig og henge seg på. Regner med og dra fra porsgrunnstraktene rundt 0600 og er der oppe da CA 11.00 om det går smuuud. Om noen vil være med så enten si ifra her eller så når dere meg pr. mobil 4696 5434 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...