Anbefalte innlegg

Nå har fatter'n klart å miste pipa man bruker for å løsne OZ sikkerhetsboltene sine.

Lurte på om noen evt. har en de kan låne bort for en symbolsk sum :)

 

De ser ut som den bolten helt til høyre på bildet...

Rød ring rundt den jeg trenger :)

 

DSC09928_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel noe de fleste dekksjapper har, da det er utrolig mange som har mista/glemt "låsenøkklene" når de kommer å skal bytte dekk.

 

Har du ikke noen dekksjapper i nerheten da, der har de garantert noe som passer. De pleier å ha et stort sett med masse forskjellige.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syns de der lignet på de org jeg, er ikke det a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel noe de fleste dekksjapper har, da det er utrolig mange som har mista/glemt "låsenøkklene" når de kommer å skal bytte dekk.

 

Har du ikke noen dekksjapper i nerheten da, der har de garantert noe som passer. De pleier å ha et stort sett med masse forskjellige.

 

Takk for tips! :)

 

Skal kjøre innom nærmeste dekksjappe og høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en vist det viser seg å vær vanskelig å få tak i.. Den har ligget i bagasjerommet mitt og der har det ikke alltid vært vannfritt, så den er ganske så stygg, men den kan du få for jeg har kasta boltene. :)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har et slikt sett liggende jeg, ser unektelig likt ut iallefall, så hadde du bodt nerme her så sku du fått lånt men.. var vel ikke mye hjelp i detta innlegget her, men, dem er på lillehammer om du er her og trenger hjelp en gang med og få av :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.