#1 Skrevet Mai 16, 2009 Skal bytte demperne på bilen(på med justerbart, golf 3 variant) Men tenkte å bytte ut boltene demperne er festet med da de gamle kan sitte såpass at de på kappes.. Noen som vet dimensjonen på boltene som bakdemperne er festet med? Den i bunn. Møller skulle ha ca 200 pr bolt inkl mutter!! Er jo vanlig 8.8 bolt regner jeg med? Samme forran også.. Er 2 stk forran på hver side av dempern (de i bunn) At møller tar rundt 900 kr for totalt 6 bolter og 6 muttere er SYKT! hvis noen har etka og kunne sjekket dimensjonene så hadde det vært toppen! "alle" industri butikker har vel dette til 1/10 av prisen... Så tenkte å kjøpe der hvis jeg får vite dimensjonen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 16, 2009 Forran: Sekskantskrue med skulder BM12x1,5x58 Selvlåsende sekskantmutter med skulder M12x1,5 Bak(til vanlig golf, ikke stv): Sekskantskrue M10x75 Sekskantmutter selvlåsende M10 Bak til stasjonsvogna di: Sekskantskrue, kombi M16x1,5x158 Sekskantmutter selvlåsende M16x1,5 Håper det hjalp! Jeg tar ikke noe avsvar hvis det skulle vise seg å være feil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 16, 2009 takker Med skulder? dvs? er det slik bolt som er flat på den ene siden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 16, 2009 Er ikke akkurat standard skruer det her da. M12 har normalt 1,75 stigning M16 har 2mm Men finnes de som har det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 16, 2009 takker Med skulder? dvs? er det slik bolt som er flat på den ene siden? Med skulder menes skrue med stor flens istedet for skive. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...