#1 Skrevet Mai 17, 2009 (endret) Hvor mange har tenkt seg bort til Våler. Skulle vært en gjeng som reise bort over :-) Her er litt info http://www.vwaudi-club.no/?s=event&event=31 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2009 Blir ikke noe på meg da jeg reiser til DHB i Danmark og Tyskland den uka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2009 Eg håpe på å ta turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2009 Ingen flere som har tenkt seg bort over???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2009 skulle vært med jeg, men manlger kasse i bilen, så litt vanskelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2009 skulle vært med jeg, men manlger kasse i bilen, så litt vanskelig Har du lekt deg litt for mye??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 30, 2009 Ingen flere som har tenkt seg bort over???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2009 jeg tikker over. kjører fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 2, 2009 jeg tikker over. kjører fredag. Ligge på camingen eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 2, 2009 skal bortover med s2'en, kjører ilag med en kompis med fet vento frå etne før kl 12 fredag: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...