#1 Skrevet Mai 17, 2009 Lurer på hvilket stabstag jeg skal bruke fremme på bilen min? Har whitline stabstag bak. men må vell oppgradere det forran også.? Lurer også på om det finnes noen bedre lenkearmen enn org fram og bak? Og eventuelt hvor man kan få kjøpt dette.?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2009 Krengingshemmer eller stabstag? Hvilken bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2009 Krengingshemmer eller stabstag?Hvilken bil? ehhm Stabstag og krengninghemmer er vel samme ulla? Har aldri hørt ordet kregningshemmer før. Tårnstiver og stabstag er to forskjellige ting. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2009 Krengingshemmer eller stabstag?Hvilken bil? Det er en Audi 90 men med S2 undestell. De som sitter på traversjene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2009 Det er en Audi 90 men med S2 undestell.De som sitter på traversjene. Det er stabilisator stag;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2009 ehhm Stabstag og krengninghemmer er vel samme ulla? Har aldri hørt ordet kregningshemmer før. Tårnstiver og stabstag er to forskjellige ting. Kjøp deg en ordbok da vel Hadde det vært en Golf 1 kunne du satt på krengingshemmer, stabstag og tårnstiver (3 forskjellige ting). Derfor jeg spurte om hva slags bil. Vet at en del kaller hele sulamitten for stabstag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 17, 2009 (endret) Kjøp deg en ordbok da vel Hadde det vært en Golf 1 kunne du satt på krengingshemmer, stabstag og tårnstiver (3 forskjellige ting). Derfor jeg spurte om hva slags bil. Vet at en del kaller hele sulamitten for stabstag... Rart jeg får opp dette når jeg søker på google da. Dessuten så ser du at trådstarter er ute etter stabstag? Den nederste er ett stabilisatorstag, eller krengningsstabilisaror, kregningshemmer er et fornorska svensk ord(krängningshämmare)stabilisator stag, også kalt krengningshemmer krengningshemmer er et annet og bedre beskrivende ord for stabilisatorstag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2009 Ja nå såmm vi da har funnet ut hva jeg er ute etter. Noen som kan hjelpe meg? Stabstag foran til S2. Lenkeamer forran og bak til S2. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...