#1 Skrevet Desember 12, 2004 Heisann Trenger nytt eksosanlegg på coupeen. Noen som har noen verksteder eller andre å anbefale? Skal ha 2,5" med en eller to potter og doble 2" eller 2,5" endestusser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2004 svendsen eksos i åsane. http://www.svendsen-eksos.no/default.asp De har jeg brukt flere ganger, greie folk men husk å få pris først!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2004 Hva har du betalt for anleggene dine da? Dyktige folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2004 Det har vært 2.5" eksos,ene gangen på en golf 1. halve downpipen å heleveien bak + en 52mm bakpotte(bråk) tror det kostet rundt 4000.- på g60 fikk jeg sveiset en flexidel på supersprint grenrøret å det var her jeg ikke spurte om pris på forhånd!!! den flexidelen kostet 2000.- alene + arbeid hehe ble bra da....kom på 2400. Når det er sagt hvorfor ikke bare kjøpe løse eksos deler å bygge det selv?? kan jo ta av det gamle å lage rør etter det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2004 Var innom der i dag og hørte på pris. 5-5500 for 2,5" med to potter og doble endestusser. Er arbeidet som koster penger.... Lage selv? Tja, har ikke sveiseapparat og kan heller ikke sveise... Eksosklemmer blir litt jalla. Kanskje det er noen her inne som kunne tenke seg å gjøre det mot litt gryn....? Vet du om BO Racing eller Norhspeed også lager eksos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2004 Send en pm til Lasse Ragnhildstveit Han kan kansje hjelpe deg. Eller kansje jeg kan hjelpe deg lage det, i mekkelokalet mitt\vårt og. Vi har sveiseapperat, bukk, trykkluft osv. Har sveist noen anlegg i rustfritt før der oppe, ble bra greier, da kan vi skaffe rør osv og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 14, 2004 broom broom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 18, 2004 Ok, takk for svar folkens. Tar kontakt når det blir aktuelt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 18, 2004 KONGE!!!! Jeg trenger og litt eksos sveising etterhvert, både til 80 og A8... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 19, 2004 Ja bare og gi en lyd det... Eller lag en tråd på forumet.. Har laget en nettside til oss, er ikke så bra enda, men kommer mere. http://www.justforfunmotorsport.tk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...