Anbefalte innlegg

Ønsker å leie rimelig hybel/leilighet i stavanger el. omegn fra ca 10. august frem til jul. Skal gå på NORTRAIN skolen på Randaberg, og må ha et sted å bo. Er ikke så kravstor, men det burde være muligheter til å snu seg inne i rommet.. :P

PM/sms 414 21 161 eller mail på ludvigsen@fjellbu.org om dere har noe!:)

Kan også svare her i tråden forresten:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre leid ut, men håper vi ser deg og S4'en på lokaltreff her i Stavanger :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har desverre leid ut, men håper vi ser deg og S4'en på lokaltreff her i Stavanger :)

Du får si ifra om du hører om noe da:)

S4'en er forhåpentligvis solgt før jeg kommer til stavanger for å gå skole:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vi ser deg på lokallagstreff uansett da! Hvis du ikke flytter langt pokker i vold så må du gi beskjed så skal vi alltids klare få deg til kvaddå.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper vi ser deg på lokallagstreff uansett da! Hvis du ikke flytter langt pokker i vold så må du gi beskjed så skal vi alltids klare få deg til kvaddå.. :)

Skal prøve å få skaffa meg en billig bil på ett eller annet vis:)

Men først og fremst må jeg få meg et sted å bo!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne i håp om å få et lite krypinn jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det årna seg med bopel, så nå trenger jeg bare en sviiiinbillig bil som jeg kan bruke til og fra nortrain.. Er 6 km hver vei, og da vil jeg gjerne ha en bil som ikke bruker bensin/diesel i det store og det hele omtrent.. Spiller ingen rolle hvilket merke det er, da jeg bare vil ha en svinbillig bil.. Noen som vet om noe?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det årna seg med bopel, så nå trenger jeg bare en sviiiinbillig bil som jeg kan bruke til og fra nortrain.. Er 6 km hver vei, og da vil jeg gjerne ha en bil som ikke bruker bensin/diesel i det store og det hele omtrent.. Spiller ingen rolle hvilket merke det er, da jeg bare vil ha en svinbillig bil.. Noen som vet om noe?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet desverre ikke om noe svinbillige biler for tiden. Men hvor fant du boplass da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet desverre ikke om noe svinbillige biler for tiden. Men hvor fant du boplass da? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bo i BØVEIEN 234 på Randaberg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal bo i BØVEIEN 234 på Randaberg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke noe problem med bil Tore, du skal ikke selge den s4`n, og det veit du ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oy skal du bo helt ute på Bø!! Da trenger du bil ja for bussforbinnelse er det lite av.

Nortrain er faktisk naboebygget til kontoret mitt her i Dusavika. Er litt VACN aktiviteter her i bakgården til tider så du må bare stoppe innom når du er på plass.

Skal tipse hvis jeg kommer over noen billige biler, men syns teorien til Magnus var mye bedre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke å ha audien uansett, for jeg må få kvitta meg med litt gjeld slik at det skal være muligheter for å leve mens jeg skal være der nede.. Får heller kjøpe meg en ny når jeg har fått meg jobb i nordsjøen og flytter nedover til Stavanger-området gutter;)

Bilen trenger forresten ikke å være noe tess.. Holder med at årsavgifta er betalt og at den er godkjent frem til nyttår.. Så kjører jeg den bare på huggen når jeg er ferdig med skolen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.