Ikke alle får en fin 17 mai tror jeg. Håper det ikke er klubb medlem.

Anbefalte innlegg

Var ute og kjørte en tur i sta og passerte Lørenskog tog stasjon. La øyeblikkerlig merke til noe i side synet når jeg passerte P-plassen så jeg snudde for å undersøke. Tror eieren av denne bilen ikke er så fornøyd når han kommer tilbake med toget fra oslo i dag:( Får bare håpe det ikke var ett klubb medlemm selv om det er like surt for eieren om han ikke er det også. Lar bildene tale for seg selv.

TLF bilder 009.jpg

TLF bilder 010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok kjøp av låse bolter på Mandag for meg ja, synes det har forsvunnet mange hjul sett rundt på Romerike nå jeg...: mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åhhh, den der er kjiip. Lurer på hvordan man reagerer når man kommer til bilen sin og den står sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper lissom ikke med bare 1 reservehjul.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med forsikring på slike saker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir det med forsikring på slike saker?

Lurer jeg også på, mtp felger som ikke står oppført som ekstrautstyr i forsikringen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De mangler hjerneceller så de stjæle felger, men syns det er litt rart at de faktisk tar på seg jobben med å sette bilen forsiktig på lekablokker.

Selvfølgelig ikke alle som gjør det, men i dette tilfelle.

Vekker ikke noe mindre oppmerksomhet for min del at de skrur av alle felgene og setter den på lekablokker framfor rett på asfalten. Ikke akkurat som at noen på en togstasjon finner ut de ska bytte alle dekka sine. Det ekke der folk bytter til sommerdekk akkurat. og har de pungtert bytter de da bare et dekk som regel.

Dette skjønner jeg ikke. Måtte disse folka få seg en reall smekk på pungen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes omstendigheten rundt er litt suspekt selv. Dette er inntil en hovedvei. Det er stor trafikk på stedet. MANGE biler på P-plassen og folk kommer og går av toget hele tiden. Hvordan er det mulig å gjøre dette i skjul. Nå skal det legges til at det kan godt være at dette skjedde natt til 17 mai da. Men kl var hvertfall rundt 15:00 når jeg tok dette bildet.

Men som de sier. Jo frekkere man er jo lettere er det for folk tror ikke man gjør noe galt helt åpenlyst midt på dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk bryr seg faen ikke lenger......: rolleyes Ikke overrasket hvis dette hadde skjedd midt på lyse dagen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte sånne folk få ei hjulvinne i bakhue, tror faktisk jeg hadde bryd meg om jeg så noe sånt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte sånne folk få ei hjulvinne i bakhue, tror faktisk jeg hadde bryd meg om jeg så noe sånt
Enig,men det er altfor mange som ikke bryr seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det som er problemet, folke tenker kun på seg å sitt.

Hva skjedde med tiden da man faktisk brydde seg om side man og ikka sa så lenge jeg har det bra driter jeg i

hva som skjer med deg.

Kjeltring pakk skulle vært runhjult gang på gang.

Kunne brukt dem som dør matte, være gang den var møkkete kunne vi gått ut å banka den.....

(ja jeg har att altfor mye ubudene gjester på mine ting)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er kjipe greier altså... men løser vel en del av problemet om en passer på å parkere inntil en mur eller noe på ene siden:p Ikke så atraktivt å bare stjele 2 felger:p

litt skeptisk til låsebolter jeg, for de kan jo lage et he*****e om de prøver å opne de og ødelegger hodet og kansje felgen også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller enda bedre, senke bilen riktig, så ingen får jekken under;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer jeg også på, mtp felger som ikke står oppført som ekstrautstyr i forsikringen?

Man får vel dekket inntil 10.000 vel. Er vel der grensen går når det gjelder ekstra utstyr.

Hvis man ikka har spesial forsikring da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel der grensen går når det gjelder ekstra utstyr.

Man får vel strengt tatt ikke kjørt uten hjul da, så er vel egentlig ikke ekstrautstyr...

Fabian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må være utrolig kjipt. Det er aldri godt å vite hva folk finner på, men det ville nok ringt en bjelle hvis så noe slikt på en parkeringsplass. For de som bryr seg, kan en jo se etter om bilen er låst eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper at man i slike saker opplyser veiledene priser på originale felger og dekk til forsikringsselskapet. Med de prisene Møller har, så kan man jo kjøpe nesten hva som helst man har lyst på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper at man i slike saker opplyser veiledene priser på originale felger og dekk til forsikringsselskapet. Med de prisene Møller har, så kan man jo kjøpe nesten hva som helst man har lyst på.

Så sant så sant. Kjøpte 16 org Audi felger med vinterdekk i vinter brukt her til 1000 spenn, dro på møller etterpå og hørte på nypris på felgene, med dekk. 15 Store takk, så du har rett i det. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.