#1 Skrevet Desember 13, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=58346 fra 299.999 til 0? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2004 lurte på dette jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2004 Elektronikk er rare greier, men dette hørtes jo snodig ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2004 Sett ut i fra hvor mye MK3'en ruster har de sikkert kalkulert fra fabrikken at 300.000 er over maks levetid for bilene.. Neida.. uansett er det godt å se at slike biler ruller så langt. Min nærmer seg 200.000 med stormskritt. På tide med ny registerrem og service snart når jeg tenker meg om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 13, 2004 min ruster ikke noe særlig, bare den ene kanalen etter "widowmakeren" som de kaller den på Vortex, tingen de frykter mest, nemlig den orginale jekken skummelt å bruke den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2004 min ruster ikke noe særlig, bare den ene kanalen etter "widowmakeren" som de kaller den på Vortex, tingen de frykter mest, nemlig den orginale jekken skummelt å bruke den. Hehe =) Jeg har litt sammenklemt metall under jeg å.... Ikke mye da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 13, 2004 http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=58346 fra 299.999 til 0? =) Ja det samma lurte jeg på også for en kamerat av meg har en golf 3 tdi og den runna 299 299 og nulla seg ut igjen...trodde først ikke på det selv men gikk og så og det stemte faktisk også...Ganske merkelig egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2004 samme har skjedd med min............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 13, 2004 Vær glad det ikke kom GAME OVER istedet da vel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 13, 2004 det betyr jo at min kan ha gått xxx xxx over km'eren... eller gjelder det bare Diesel dyr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 13, 2004 Har du ikke rundt 200k på telleren da glenn ? såfall vil det jo være snakk om 500 000km... Sansyneligvis veldig lite sansynelig forutenom viss den er taxi kjørt (tvilsomt ) eller at en veldig aktiv mann har kjørt VELDIG mye... Servicehefte ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 13, 2004 er tysk import service heftet stopper på 174 000km i tyskland før den ble import til norge, er en vag mekaniker som har importert den så han har ikke utført offisielle servicer på den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 14, 2004 Hehe.. Høres ut som en aldri så liten bug, gitt! Den gamle Toyota Crownen min har runda opptil flere ganger, men hvor mange aner jeg ikke siden det bare er 5 sifre på telleren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 14, 2004 Er 5 siffer på min 76 Commodore å Men den har bare runda to ganger...!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...