#1 Skrevet Mai 18, 2009 Jeg mener å ha både sett (og svart i) en tråd her ang anbefalt verksted i Bergensområdet (som er gode på VAG) Men finner ikke igjen den? Noen som har noe å anbefale? Skal ha bilen på 60' service, i tillegg har ikke bilen vært pleiet siden den var gått noen å 30' så det er trolig noe å ta igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2009 Knutsen Bensin og Service i Blomsterdalen bruker jeg:). Holder til på Shell stasjonen. Han som driver det skal ha jobbet som verkssjef eller noe sånn hos Møller. Stor kunnskap om VAG og tilsynelatende er en veldig stor andel av bilene de har inne VAG. Forholdsvis rimelig, men det er ca en måneds ventetid der:o. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2009 er vel autosentrum du tenker vel på. slik eg har forstått det så er det mange som har jobbet hos møller og audi, som nå jobber hos auto sentrum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2009 er vel autosentrum du tenker vel på. slik eg har forstått det så er det mange som har jobbet hos møller og audi, som nå jobber hos auto sentrum. Nei, jeg tenkte på Knutsen Bensin og Service;). http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=knutsen+bensin+og+service&x=0&y=0 God peiling på VAG iallefall. Sikkert endel eks Møller-ansatte rundt om, og Autosentrum er det vel mange med VAG som bruker også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2009 Har hørt endel bra om Knutsen Bensin ja, skal høre der Noen som har erfaringer med de som ligger ute ved YX ved Straume bro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2009 Anbefaler Knutsen Bensin også. Kjenner også mange som bruker de. I de tilfellene jeg har benyttet Knutsen så har de ligget på ca 40% lavere priser en hos Møller på service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2009 kw bilservice eller no på straume er rimelig og greie folk! hatt biler inne for ting jeg ikke gidder å gjøre selv, bytte clutsj etc. har brukt dem så lenge jeg husker og alltid vært fornøyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2009 noen som har vært borti mk-auto på straume? skal visst være vag spesialister og ha sykt bra priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2009 Ja, det lurer jeg på også. De er nærmest naboen min. Straume bro eller Straume på Sotra, for å ha det klart? For jeg mener hydroen på Søreide, der Gaia hadde syklubb og bussparkering før. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg blir også veldig forvirret av Straume bro vs Straume på Sotra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2009 Disse http://www.mk-auto.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2009 JEG mente hvertfall straume på sotra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 31, 2009 bruker bergen bilsport senter. god pris og dyktig kar som driver stedet! ligger i gamle ast performance sine lokaler i blomsterdalen. TS racing sin avd i bergen forøvrig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 9, 2009 Var innom MK Auto på Straume (ved Sartor) og ble 60.000km service der. Veldig gode priser! Hadde veldig peil også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...