Nye Audi felger på "gammel" Audi?

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har lyst til å bruke originalfelger fra ny A4/A5 på en A6 (4b), men der skiller både innpress og navdiameter. Ny har Et 47 og Ø 66,6mm mens den "gamle" har Et 35 og Ø57,1mm. Er det noen som vet om det finnes senterringer eller spacere med overgang til ny navdiameter slik at jeg kan få brukt de nye felgene på A6'en?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke senterringer på disse og få 57,1mm navåpning, det er ikke noe problem. andre vegen som er problemet.

Så lenge et er høyere en 35 som oftest er ganske greit på 4b, så kan du bruke spacere for å få ned et til ønsket mm. Er et 45 feks, så kan man bruke en spaver på 10mm, så blir et 35.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan bruke senterringer på disse og få 57,1mm navåpning, det er ikke noe problem. andre vegen som er problemet.

Så lenge et er høyere en 35 som oftest er ganske greit på 4b, så kan du bruke spacere for å få ned et til ønsket mm. Er et 45 feks, så kan man bruke en spaver på 10mm, så blir et 35.

 

Peiling på om det finnes å få kjøpt senterringer med rette dimensjone eller om de må lages?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar, da har jeg en bestilling på gang på e-bukta.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.