#1 Skrevet Mai 18, 2009 Da var 17. mai ferdig og god mat og drikke er vel ute av systemet. Det er nok en gang tid for treff i lokallaget. I følge værmeldingen blir det regn, så da blir vel treffet i ly av dette. Håper flest mulig tar turen. Jeg kan desverre ikke komme da bilen min fant det for godt å dø på vei hjem fra jobb i dag: gråter : For alle dere andre er det oppmøte kl 1900... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2009 Dette treffet skal jeg gjøre alt i min makt for å rekke, men det gikk noen rykter om overtid imorgen på jobb idag, får håpe det ikke blir noe av:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2009 jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2009 (endret) På jobb en uke til, ta bilder noen og legg ut for oss som ikke har muligheten til å komme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2009 jeg kommer men hvor ????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2009 Vi holder til under danmarksplass, nede ved arenum. Hvis du kjører ned med dekk1 så ser du oss sikkert. Hvor kommer du ifra i Bergen, kanksje du kan kjøre etter noen som skal ned til oss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 19, 2009 Skulle gjerne komt, men har lovet meg bort til å kjøre besteforeldrene mine til togstasjonen i deres Kia..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg skal prøve å få med meg de ferdige gensrene med forbehold om at jeg får hentet de idag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg skal prøve å få med meg de ferdige gensrene med forbehold om at jeg får hentet de idag. Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 19, 2009 Skal prøve å komme, men kan ikke love noe. Det lukter overtid på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 19, 2009 Er på jobb i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg tror jeg kan! Dog bilen er ikke helt ship-shape for tiden.. men men, finnes vel verre. Hører du lett fusking og skeive bremseskiver så er jeg like rundt svingen! (Med brembo-skiver i passasjersetet, men hva hjelper vel det om jeg smeller...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg svipper nok innom også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 20, 2009 var det nåken der i går'? svingte ned om arenum på vei til kamp i går fem på sju men da såg eg ingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 20, 2009 var det nåken der i går'? svingte ned om arenum på vei til kamp i går fem på sju men da såg eg ingen.. Ja det dukket opp en del etter kvart, var ikkje der før 10 over 7 eg vertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...