Anbefalte innlegg

Da var 17. mai ferdig og god mat og drikke er vel ute av systemet. Det er nok en gang tid for treff i lokallaget. I følge værmeldingen blir det regn, så da blir vel treffet i ly av dette. Håper flest mulig tar turen. Jeg kan desverre ikke komme da bilen min fant det for godt å dø på vei hjem fra jobb i dag: gråter :

 

For alle dere andre er det oppmøte kl 1900...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette treffet skal jeg gjøre alt i min makt for å rekke, men det gikk noen rykter om overtid imorgen på jobb idag, får håpe det ikke blir noe av:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På jobb en uke til, ta bilder noen og legg ut for oss som ikke har muligheten til å komme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer men hvor ?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi holder til under danmarksplass, nede ved arenum. Hvis du kjører ned med dekk1 så ser du oss sikkert. Hvor kommer du ifra i Bergen, kanksje du kan kjøre etter noen som skal ned til oss...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne komt, men har lovet meg bort til å kjøre besteforeldrene mine til togstasjonen i deres Kia.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få med meg de ferdige gensrene med forbehold om at jeg får hentet de idag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal prøve å få med meg de ferdige gensrene med forbehold om at jeg får hentet de idag.

 

Høres bra ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal prøve å komme, men kan ikke love noe. Det lukter overtid på jobb :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på jobb i kveld :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan! Dog bilen er ikke helt ship-shape for tiden.. men men, finnes vel verre. Hører du lett fusking og skeive bremseskiver så er jeg like rundt svingen! :D

(Med brembo-skiver i passasjersetet, men hva hjelper vel det om jeg smeller...:rolleye:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg svipper nok innom også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det nåken der i går'? svingte ned om arenum på vei til kamp i går fem på sju men da såg eg ingen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var det nåken der i går'? svingte ned om arenum på vei til kamp i går fem på sju men da såg eg ingen..

 

Ja det dukket opp en del etter kvart, var ikkje der før 10 over 7 eg vertfall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.