#1 Skrevet Mai 18, 2009 r32 stabbstagg på golf gti? korleis? mange som har d veit eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2009 (endret) Klipt og limt fra porsjekt tråd: Da var R32 stabilsator stag montert foran.. Siden R32 stagene til stabstaget ikke passer på mine dempere, ble de gamle skiftet alt av foringer på og benyttet. Dette ble ikke så gale egentlig. Hadde trodd de skulle være mer i spenn enn det de var, men nå får vi se. Så bra ut når den var sluppet ned.. For de som lurer så var det ikke store dealen å skifte det egentlig, men anbefaler på det sterkeste å ha en bukk stående. Det som ble brukt mest tid på tror jeg var å skifte foringene på stagene.. Hehe.. Ellers er for de som ønsker en fremgangsmåte slik: 1. Løsne stag i endene 2. Løsne traversen (ha en støttebukk under her så den ikke henger å slenger. Også lettere når det skal monteres igjen. 3. Løsne foringene som sitter i halvmånen på staget og skru disse av. 4. Ta ut staget 5. Skift ut alt av foringer og skruer (hvis nødvendig) med nye og blanke (jo blankere, desto bedre!!! ) 6. Sett på plass R32 staget med de midtre festene først 7. Sjekk at alt sitter som de skal 8. Opp med traversen og skru denne fast. 9. Fest stabstaget i stengene. 10. Jo mere senk du får, jo bedre blir det! Grunnen til R32 stag er at denne går under drivaksel og ikke over slik den vanlige gjør. Mener at GTIen også går over hvis jeg ikke tar helt feil? Det du trenger er: R32 Stag Kyllingbein til demperen (event. bruke de gamle hvis dempere ikke tillater det. Blir litt spenn, men det går.) Nye foringer rundt om (anbefales når du først skal skifte staget) Skruer og mutterer hvis du trenger det. Søker du litt rundt om emnet så skal det ligge delenummere også her en plass mener jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2009 staga passa ikkje på mine dempere. so ka dempere må eg ha da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 19, 2009 Trenger ikke skifte dempere, kan bruke orignale fester i endene, vinkelen blir bare litt rar, men det går.. Vet i hvert fall at mitt FK Highsport så går det ikke med R32 kyllingbeina, men vet at med en del KW sett så går det. Helt sikkert en del andre sett også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2009 jeg hadde kw v2 på min golf gti og der gikk det rett på med de nye stab stagene.. går også med de orginale stab stag men det vil bli litt vridning på de bare.. men skal holde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...