#1 Skrevet Mai 18, 2009 (endret) Hei og hopp folkens Starter denne tråden tidlig med en nyhet å komme med, sakset ifra tryneboka: Spis så mye dere vil for 110,- og få en brus med på kjøpet! Så inviter med deg dine beste venner, fotballaget, klassen, sultne besteforeldre eller en god miks av hele gjengen til en skikkelig pizzafest! En av våre servitører vil selvsagt servere maten ved bordet deres, så her er det bare å lene seg tilbake i stolen og vente på herlighetene. Vi sees på Peppes! NB! Tilbudet gjelder ved bordbestilling og hvis dere er minimum 8 personer. For bordbestilling ring oss på 2222 5555. Kilde: Peppes Pizza fan-side Så.. høres det lovende ut? EDIT: legger til den vanlige infoen.. 18:30 på peppes pizza i tønsberg, nær Esmeralda/hiddenkjeden/mac-donalds/tb-mediahuset. Parkering er gratis etter klokken 18:00, men det er ikke alltids like lett å få plass. Tålmodighet gjelder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2009 Hmmm...Man klarer vel alltids å snike seg ut en bitteliten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2009 Jeg regner med at jeg står å ni-skrur rundt de tider, men jeg skal prøve å ta meg tid til en matbit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2009 Regner med å komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2009 regner med å komme jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2009 Hvem bestiller bord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2009 Godt mulig jeg tar en tur selv, hvis jeg har rukket å bytte toppakning til da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 27, 2009 Hvem bestiller bord? Frekk eller? Bord er bestilt for hele året... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 27, 2009 Alltid vært litt frekk jeg, men okai.. da vet jeg det da men 110,- for så mye du klarer av pizza + èn drikke... ekke gæli det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 29, 2009 Veit ikke om jeg kommer, det kommer ann på om jeg er klar til avreise til Våler eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 30, 2009 Jeg kommer ikke.... Jeg måtte plutselig "Jobbe" i fire uker og da hadde jeg jo så flaks at det var ettermiddag fra onsdag til fredag det vil også si at jeg ikke kommer til våler før på lørdagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 2, 2009 (endret) Hei. regner med jeg kommer en tur på torsdag må jo hilse på dere!! Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 3, 2009 To av de 'faste' herfra, tenker jeg ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 4, 2009 Vi får se om anledningen byr seg til å komme innom en tur, men jeg regner med at det blir noen hektiske timer i fjøset idag. Ei heller er det veldig kult å bli avskilta pga manglende EU-kontroll en dag før jeg skal ta den, bare fordi jeg på død og liv skal kjøre inn i tbg sentrum.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har et ekstra sete og mulighet til å kjøre til fjøset, hvis du skulle trenge det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har et ekstra sete og mulighet til å kjøre til fjøset, hvis du skulle trenge det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har et ekstra sete og mulighet til å kjøre til fjøset, hvis du skulle trenge det Tror jeg står over, har nok å gjøre i kveld Dessuten er lommeboka akkurat så skrapa at banekjøringa står i fare for å ryke hvis jeg skal ha pizza i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg har et ekstra sete og mulighet til å kjøre til fjøset, hvis du skulle trenge det Tror jeg står over, har nok å gjøre i kveld Dessuten er lommeboka akkurat så skrapa at banekjøringa står i fare for å ryke hvis jeg skal ha pizza i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 4, 2009 Ble plutselig invitert med på go-kart, så vet ikke om jeg kommer. Blir eventuelt litt senere Eventuelt kanskje jeg sniker meg opp i fjøset om Kristoffer er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 4, 2009 Ble plutselig invitert med på go-kart, så vet ikke om jeg kommer. Blir eventuelt litt senere Eventuelt kanskje jeg sniker meg opp i fjøset om Kristoffer er der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 4, 2009 takk for i kveld, koselig var det! hyggerligefolk var det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 4, 2009 takk for i kveld, koselig var det! hyggerligefolk var det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 4, 2009 (endret) Hyggelig å hilse på deg også Nicolas. Vi var få idag, men det er jo tanken som teller.. Litt skjit ble det nå jo, selv om jeg irriterer meg over at jeg ikke husker kunde nr.4 Tillegg: Men dette tilbudet som peppes reklamerer for, det var bare tull...... Det gjaldt bare på mandager, frem til kl. 15:00 Det tror jeg de glemte å nevne i reklamen gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 5, 2009 Jepp, takk for hyggelig 'møte'! (Og neste gang må du følge etter 'kjentfolk', Nicolas! ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 5, 2009 Jepp, takk for hyggelig 'møte'! (Og neste gang må du følge etter 'kjentfolk', Nicolas! ) hh måtte bruke skogens natur and take a leak... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...