Finnes det noen "panser"list til min 80 CQ85mod?

Anbefalte innlegg

Finnes det en sånn list som Golfene MK1/2 har som passer på min? den som ligger mellom fremskjermene og dekker litt av lyktene(Aner ikke hva det heter)

Panser forlenger kansje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I "gamle dager" laget SGI en grillspoiler lignende den på linken ovenfor (bare at dette var kun selve grillspoileren, som skulle brukes på den originale grillen). For å få tak i en slik trenger du i dag en god porsjon flaks på eBlöd;).

 

Alternativt modde den fra Superstyling, dersom du bare ønsker selve grillspoileren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

front03.jpg

 

Ja en slik vil ikke ha rundt heile grillen og ikke den nederste, eller hva sier dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes ikke du skal krangle ei lista på den allerede fine fronten. Det blir fort "Du gjør det helt feil". Bare mitt tips.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes ikke du skal krangle ei lista på den allerede fine fronten. Det blir fort "Du gjør det helt feil". Bare mitt tips.

 

Er usikker selv men samtidig synes jeg det er "tidsriktig" styling til disse bilene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

driv du og snik etter en sån også, jeg kude tenkt meg begge listen jeg på bilde over.men lure kansje på om det er samme lista man har bruktbegge plasser?? eller er det forskjelig og hvor får man tak i begge to hmmm. sett på ebay men litt avdem der også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke samme lista oppe og nede (SGI). Sier i grunnen seg selv, ettersom lampene er mye smalere oppe enn nede og som vi ser går lista helt til bakkanten på lampa. På bildet ser man at den nedre lista går svakt opp foran grillen også - en fasong som den øvre ikke har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke samme lista oppe og nede (SGI). Sier i grunnen seg selv, ettersom lampene er mye smalere oppe enn nede og som vi ser går lista helt til bakkanten på lampa. På bildet ser man at den nedre lista går svakt opp foran grillen også - en fasong som den øvre ikke har.

 

ja så litt på det i etter tid jeg også. fant da den øvre på ebay men være med den nedre kansje

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.