#26 Skrevet Oktober 21, 2009 hallo for å ikkje komme ut av denne saken men jeg har ein golf gti som jeg har bygd om til g60 det eneste jeg trenger for å få den godkjent er just det samme som du og mangler. jeg trenger og dokumentasjon på at råkarroseriene er like på g60 og gti ..kan noen hjelpe meg med dette den gtien er 1990 mod og 1991 mod er 1991 mod...er det noen som har slik dokumentasjon for møller kunne ikkje skrive ut slik. av just samme grunn som deg at rakarroseri er gått ut av produksjon.. beklager at jeg blander meg inn i debatten med dette men jeg føler vi sliter med det samme.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 21, 2009 hallo for å ikkje komme ut av denne saken men jeg har ein golf gti som jeg har bygd om til g60 det eneste jeg trenger for å få den godkjent er just det samme som du og mangler. jeg trenger og dokumentasjon på at råkarroseriene er like på g60 og gti ..kan noen hjelpe meg med dette den gtien er 1990 mod og 1991 mod er 1991 mod...er det noen som har slik dokumentasjon for møller kunne ikkje skrive ut slik. av just samme grunn som deg at rakarroseri er gått ut av produksjon.. beklager at jeg blander meg inn i debatten med dette men jeg føler vi sliter med det samme.. den her er enkel faktisk. ordna meg papirer for denne ombygginga for en stund siden. og den må jo gå ann å få tak i enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 21, 2009 ett slik papir har jeg og men bt forlanger at det skal stå feks vww zz 1gz 66666 er likt med vww zz 1gz 77777 men det nekter vw i norge i tyskland å skrive under på at de er..og bt rikker ikke foten heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 21, 2009 gå til et annet biltilsyn. tydelig at de som er der du har vært ikke kan jobben sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 22, 2009 det har jeg og prøvd men får samme svar og det er at det allerede ligger inne søknad på hiddenen hos de. ein av fyrene på bt ble skitsur når han oppdaga det har vørt på 3 bt nå og gidder ikkje å gå på ett fjerde for å bli skjelt ut bare for at de skal vise makt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...