Anbefalte innlegg

Hei

 

En kompis av meg sliter litt med 1,8T'en sin. Hvis han gir på så kan det begynne å fjuske rundt 3000 RPM, men ikke hver gang. Hvis han gir rolig gass så går det som oftest bra.

LMM er OK. Jeg tenker plugger eller coiler, men verkstedet som har feilsøkt idag tror muligens at cat'en er synderen. Bilen er chippet, re'sirken er av nyere dato.

 

Noen tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå skal vi prøve å bytte N75 vetilen til turbotrykket.

 

Jeg prøvde bilen idag, og når en bikker 2500RPM i 3.giret som virker det som om trykket er veldig pulserende, bilen rister en god del.

 

Kan det virkelig være løs innmat i cat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler litt på katalysator ja.. da jeg har samme problem med min, og jeg har fjernet katalysator.. gi en lyd om du finner ut av det.. (har ikke fått tatt diagnose på min enda)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tviler litt på katalysator ja.. da jeg har samme problem med min, og jeg har fjernet katalysator.. gi en lyd om du finner ut av det.. (har ikke fått tatt diagnose på min enda)

 

Okei, denne hadde en feilkode med boost valve, men etter den ble slettet har den ikke kommet igjen. Ellers ingen feilkoder på bilen: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.