Rart hva folk får seg til å stjele

Anbefalte innlegg

En liten bagatell, men allikevel "lovlig" irriterende.

Så imorges når jeg skulle spyle over bilen at noen har stjålet 2 ventilhetter, begge sider bak.

Hadde "Audi TT" ventilhetter med TT-Logo som noen sikkert synes var verdt å ta med seg, klåfingra f....skap!!

 

Men nå er låsbare ventilhetter kjøpt inn, så får vi se om det hjelper :-)

 

Som nevnt- bitte liten fillesak...men frustrasjonen måtte ut.

 

Ha en fin dag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det samme med meg for noen år siden. Små fingeravtrykk på felgene viste at det var unger som hadde vært på ferde. Skulle vel ha kule hetter på syklene tenker jeg. Alle 4 forsvant.

En irriterende liten ting....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn ut hvilken unger det var som stjal ventilhettene dine, og så tar du hevn med å stjele dekkene på syklene deres! Er du heldig har de hurtigkoblinger også! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, payback!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Populært blant ungen ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk stjeler det meste for tiden.

 

På arbeid (byggeplass) var det noen som først brøyt opp en utsyrs container og tok med seg et par værnebriller og arbeidshansker. (ingenting annet var rørt, var fek sagblad til 10 000 kr der)

Så tok de turen til en av sakseliftene vi hadde og skrudde ut hydralikk motoren og stakk av med den: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folk stjeler det meste for tiden.

 

På arbeid (byggeplass) var det noen som først brøyt opp en utsyrs container og tok med seg et par værnebriller og arbeidshansker. (ingenting annet var rørt, var fek sagblad til 10 000 kr der)

Så tok de turen til en av sakseliftene vi hadde og skrudde ut hydralikk motoren og stakk av med den: eek :

 

Hmm, hadde muligens sjekka hvem som sist var på HMS-kurs;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.