#1 Skrevet Mai 20, 2009 Jeg ligger ann til å flytte til Grimstad for studier. Hvordan er VACN-miljøet (og bilmiljøet generelt, kanskje unntatt rånere etc) i og rundt Grimstad? Er det mye aktivitet (treff, lokallagsmøter etc)? Eller hvordan er Agder generelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2009 (endret) Ekstremt mye harry biler i Grimstad ja hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2009 heisann.... bor i Risørr kommune jeg da, her er det ihvertfall litt audi... er nok generelten del harry biler rundt forbi i agder å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2009 :D hehe Vi får vel til ett treff eller to på rad før folk klager på at de alltid er på Mc donalds i grimstad.. Desverre er det mange som klager på lokallagstreffene her, (siden de blir "oppropt til grimstad mc donalds) så jeg har dritt fullt å trekke igang i det siste, men det frister å prøve igjen nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 Go for it Trond! Jeg er med på treff vettu, hilser gjerne på andre medlemmer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2009 på tide med nytt treff snart ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2009 Riktig som Trond sier, vi har hatt endel møter i Grimstad. Men det er val snart på tide igjen... Nevnte det for Thomas om mi skulle ta ett søndagstreff. Ett "vårtreff", litt seint nå men tittelen kan endres. Skal komme tilbake til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg er med på treff ut Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2009 Jeg er med på treff ut Juni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 17, 2009 ja blir det noe treff???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2009 Midtsommertreff må det snart bli. Ikke alle som rømmer landet på ferie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 8, 2009 jeg venter på treff:P hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 9, 2009 blir det mulig med treff på gården dani? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 9, 2009 Jeg drar nedover til Grimstad i neste uke å skal besøke søstra mi. Må vel ta en tur innom Trondsen for en liten test-tur med SørlandS6pressen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 9, 2009 Hehe, mye folk som plutselig forviller seg ned til sørlandet nå i solsteika. Bra med litt vacn-relasjoner man kan stikke innom så en slipper sitte på stranda med kidsa Har ordna så mi kan låne gården vettu. Bonden er VW-vennlig kan du si;) Hvis mi skal ta det en søndag så tror e mi må vente til mi tipper over i August. Hvis ikke en Tirsdag/onsdag i Juli kanskje? Må ihvertfall ha en liten uke forvarsel når mi setter en dato. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...