#1 Skrevet Desember 13, 2004 Noen fra Lokallaget som har tenkt seg nedover i vinter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 14, 2004 Kom til Orkanger 5.feb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 15, 2004 Dessverre. Men jeg lurer på å dra til Orkanger da. I mellomtiden får jeg nøye meg med å slenge rundt på fjellveien hjemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 16, 2004 Jeg og et par til reiser vel nedover. Såfremt vi får en 4x4 å kjøre..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 17, 2004 Det er Orkanger i Februar som er plassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2005 Høh.. Jeg har lyst nedover, men er usikker på om jeg rekker å få ferdig bilen. Noen det går an å haike med? Og heller betale for skyssen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2005 Jaja folkens....er det mange som fortsatt har tenkt seg nedover på vintertreffet selv om det ble flyttet til Hebbes (Sigdal) da??? Jeg og Per Håkon, Paul + et par andre drar fra Molde fredag morgen vertfall...håper det kanskje er flere som orker å ta turen dit...!!?? Det er ikke så sinnsykt mye lengre å kjøre da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2005 Vinterbilen er klar, både 4x4 og turrrrboooo...... Blir nok å se sidelengs i snøfonna! Vi har desverre full bil nedover, kanskje Endre vil ta med en Haiker, har plass nedover vet jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2005 Jupp...har en plass nedover, men retur for meg blir ikke før helgen etter da jeg skal bygge bur i S2'n uka etter treffet....;-) gleder meg som en liten dritunge kan du si...;-) ;-) Men send meg en PM hvis noen trenger skyss på turen nedover til Sigdal... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 23, 2005 Hei sigdalfarende Vi trøndere satser på å dra ca kl 9 på fredag så vi kunne kanskje møtes på Dombås kl 12. Passer det fortsatt inn i reiseplanene deres? Kjekt med flere i følget på slike turer. Driftssikkerheten øker vel ikke selv om man har brukt mye penger på bilen Mvh Roger på vegne av trønderbataljonen(som krympet litt når reisemålet ble endret ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 23, 2005 Ja det høres ut som en bra plan. Vi blir sikkert 2 biler fra Molde så vi bør kunne få til å time reisen slik at vi kan møtes på Dombås kl 12. Trivelig med selskap på reisen. Skulle ting forandre seg eller noe komme i veien er det bare å ta kontakt med meg på: 918 12 444 eller Per-Håkon på: 90 19 12 12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...