#1 Skrevet Desember 13, 2004 Hvordan åpner man "fjernkontrollen" på en måte uten å brekke all plastikk inne i trøkkern? Evt noe mere lurt man må tenke på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2004 Hvordan åpner man "fjernkontrollen" på en måte uten å brekke all plastikk inne i trøkkern? Evt noe mere lurt man må tenke på? Det samma lurer jeg på også så hadde vært fint om det kom noen svar her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2004 et lite flatt skrujern er tingen dere... bare finne en liten sprekk i nøkkeln å bryte den opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2004 et lite flatt skrujern er tingen dere... bare finne en liten sprekk i nøkkeln å bryte den opp Det beste er bare å gi faen egentlig for dem blir som regel litt slarkete etterpå har jeg hørt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 14, 2004 Noen bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2004 Noen bedre? Det er begrenset hvor mange måter man deler en nøkkel i to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 15, 2004 Jeg foreslår at du begynner slik: (Om du ikke liker utfordringer eller knekte plastdeler, kan det være lurt å ta av nøkkelringen først.) Videre så har du noen alternativer: - Klem Leatherman'en hardt ned. - Vri den moturs - bend forrover - vri medurs - bend bakover - bank med en liten hammer - bank med en stor hammer er den ikke åpen etter at du har prøvd dette, så er den ikke til å åpne. Fra spøk til alvor: Det er bare å vri litt forsiktig, så sklir batteridekslet av. Og nei: Leathermen'en min har ikke jentefarge om noen skulle lure på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 15, 2004 Bispørsmål til dette. Må man programmere nøkkelen på nytt etter å ha byttet batteri? Når jeg byttet batteri sist så fungerer ikke sender-delern. Må åpne med nøkkelen og ikke senderen :'( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 15, 2004 Stemmer det, må programeres på nytt. En fremgangsmåte står i denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...