#1 Skrevet Mai 20, 2009 Endelig etter langt om lenge fikk jeg pakka mi i fra bsbildeler i dag, men for det første så passa ikke crom lista jeg hadde kjøpt. men men.. Når jeg skulle montere de nye baklampene som jeg hadde ventet på så begynte jeg å lure. For på de nye lampene så er det ikke laget kant sånn som på original lampene som skal ligge mot pakningen og tette inn til bagasjerommet. Det er helt åpent rett ut, ingen form for tetning. Er det noen som har vært borti dette problemet? må man teipe igjen eller tette hullet på noe annet vis? Er sånne lamper det er snakk om: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2009 her er bilde som prøver å vise det jeg prater om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2009 Tror jeg ville laget en pakning av Sikaflex eller lignende. Legg en stripe rundt hele lykta og la den tørke før du monterer lykta. Hvis ikke dette blir tell, må du legge en ny stripe og montere med en gang, men da limer du faktisk fast lykta med pakningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2009 Tror jeg ville laget en pakning av Sikaflex eller lignende. Legg en stripe rundt hele lykta og la den tørke før du monterer lykta. Hvis ikke dette blir tell, må du legge en ny stripe og montere med en gang, men da limer du faktisk fast lykta med pakningen. det hjelper ikke så veldig mye, for det blir fortsatt en åpning mellom støtfangeren og bilen og inn i bagasjerommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2009 Da må du lage en plate i plast el lignende som du fester med skruene og lager et hull i denne til kontakten. lampa er jo tett og det ser ut i fra bildene at det er plass til ei plate der. Dette blir litt knotete men eneste muligheten tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2009 Da må du lage en plate i plast el lignende som du fester med skruene og lager et hull i denne til kontakten. lampa er jo tett og det ser ut i fra bildene at det er plass til ei plate der. Dette blir litt knotete men eneste muligheten tenker jeg. ja tror nok det, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2009 ja tror nok det, Til trøst kan jeg bare nevne at jeg hadde samme problem med mine FK baklamper men fikk det tett etter hvert. (En liten tur på sunnmøret og regnvær på turen til og fra. resultat :10l vann i koffertrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2009 Til trøst kan jeg bare nevne at jeg hadde samme problem med mine FK baklamper men fikk det tett etter hvert. (En liten tur på sunnmøret og regnvær på turen til og fra. resultat :10l vann i koffertrommet. å såppas ja, huff det er det jeg ikke har lyst til. hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2009 Levér de tilbake. Lamper med så elendig passform forringer jo bilen betraktelig. Sats heller på originale lamper eller stylinglamper med bedre passform (f.eks fra Hella). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2009 Levér de tilbake. Lamper med så elendig passform forringer jo bilen betraktelig. Sats heller på originale lamper eller stylinglamper med bedre passform (f.eks fra Hella). Enig i den. Pluss at 3bg har jo fete lykter orginalt, både foran og bak. Skjønner ikke hvorfor bytte de ut i utgangspunktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2009 Det der så jo mildt sagt amatørmessig ut! Kan vel knapt kalles halvfabrikat... Ville også sendt i retur, med tydelig forklaring på hvorfor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 23, 2009 Det der så jo mildt sagt amatørmessig ut! Kan vel knapt kalles halvfabrikat... Ville også sendt i retur, med tydelig forklaring på hvorfor! Ja har sendt mail til bsbildeler i går å sakt i fra, er ikke første mailen jeg sender for å si det sånn. Er jævlig irritert på de, for tok jo evigheter før jeg fikk lampene også.. Har vært i kontakt med en anen leverandør av noen lamper som er mer ferdig-gjort. Så jeg får se hva jeg gjør, kanskje bedre med w8 lamper.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 24, 2009 Ja har sendt mail til bsbildeler i går å sakt i fra, er ikke første mailen jeg sender for å si det sånn. Er jævlig irritert på de, for tok jo evigheter før jeg fikk lampene også.. Har vært i kontakt med en anen leverandør av noen lamper som er mer ferdig-gjort. Så jeg får se hva jeg gjør, kanskje bedre med w8 lamper.... God idé 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...