#1 Skrevet Mai 20, 2009 Som skrevet i topic, multireima røyk, og temperaturen steg utrolig raskt! Måtte derfor sette igjen bilen på en parkeringsplass. Rakk heldigvis innom Biltema og fikk tak i en ny reim, men: Hva slags verktøy trengs for å skifte denne? Må ta med det jeg trenger, og skifte på parkeringsplassen... (får håpe det i det minste blir oppholds i morgen). Ser også at reima til klimaanlegget må av for å få på multireima, men har ikke sett nærmere på ting nedi der. Er det en egen strammer for denne? Noen som har en liten oppskrift på den jobben jeg skal gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2009 Hva slags bil er det? Pleier å hjelpe å vite det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 Ah, pokker.... det er på A6-en.... 1.9 tdi '99 mod... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2009 Høres litt ut som en Afn motor, kan det stemme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2009 Det stemmer. Har demontert fronten (fikk Falck til å frakte bilen hjem), men selvfølgelig var det feil reim fra Biltema, så der står bilen.... Fant ut av strammere og sånt når jeg demonterte. Ser jo ut som om det har hendt noe langt værre enn ei reim som har ryki av, sånn som den står nå ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2009 Det stemmer. Har demontert fronten (fikk Falck til å frakte bilen hjem), men selvfølgelig var det feil reim fra Biltema, så der står bilen.... Fant ut av strammere og sånt når jeg demonterte. Ser jo ut som om det har hendt noe langt værre enn ei reim som har ryki av, sånn som den står nå ;-) Med det mener du at for folk som går forbi kan fort tro du har most fronten etc.? heh.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...