#1 Skrevet Mai 20, 2009 Husker det var en sånn tråd engang med en beskrivelse av hvordan dette hadde blitt gjort. Driver og overhaler noen s4 c4 bak-calippere så tenkte å prøve det dêr. Noen som har/finner igjen den tråden..? (Og, ja jeg har søkt, men fant bare noe om at dette visstnok var beskrevet på nordicaudi..) Hadde vært fint hvis noen har den tråden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2009 Her er den http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1250/a1250.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 jeg gjorde det for noen år siden og har nettopp byttet bremser bak, med unntak av èn glider som var grodd fast så var begge kalipperne helt ok, og armen går lett som bare det, så den jobben anbefales, no har ikke jeg etterfylt med fett enda heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2009 Thanks Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2009 Okei, de bare borra hull til nippelen med akslingen på plass der altså.. Trodde det var best å ta ut akslingen og få puss og rengjort den først jeg men.. Går kanskje ikke å få den helt ut..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2009 joda.. man plukke fra hverandre alt.. gjorde det jeg, og borra hull og satte i nippel... helt gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2009 Et annet godt triks er å alltid holde inne fotbremsen mens man tar av håndbrekket. Da slipper man at stempelet skrur seg sakte men sikkert innover (eller utover ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2009 joda.. man plukke fra hverandre alt.. gjorde det jeg, og borra hull og satte i nippel... helt gull Saker Er det spes gjengetapp til smørenippel eller fins de i type biltema-gjengesett..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2009 er vel std 1mm stigning på gjengene om jeg husker rett så er bare og kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...