Spraylakke plast, bakfanger A4

Anbefalte innlegg

Har mistet litt lakk, et område på ca 5-6cm x 3-4 cm på nedre del av bakfanger - nå lurer jeg på om det er greit å kjøpe sprayboks med originallakk og lakke dette selv men akteptabelt resultat. Er ikke ute etter 100% som ny look men alt er bedre enn slik det er nå. Å få en proff til å lakke dette vil koste minst 5000 kroner visttnok, det er det ikke verd.

 

Noen som har erfaringer, tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av delen selv og lever den til lakking ?

 

Burde ikke koste noe serlig over 2000 kr.

 

Er lakken flasset - eller skrapt bort ? ( er den flasset vil jo resten løsne etter hvert )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er også noe jeg har lurt på, har også ett område på fangeren, rett bak hjulet, der forrige eier har vært for nærme "noe" og skrapt bort litt lakk, helt inn til plasten.

Plastgrunning som bør brukes først kanskje..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av delen selv og lever den til lakking ?

 

Burde ikke koste noe serlig over 2000 kr.

 

Er lakken flasset - eller skrapt bort ? ( er den flasset vil jo resten løsne etter hvert )

 

Den er flasset bort, men på resten av fangeren ser lakken ut til å sitte greit. Har snakket med lakkerer som mener at hele fangeren må pusses ned og lakkes på nytt. Da snakker vi jo litt av en jobb...jeg ser jo for meg at området der lakken har flasset kan pusses og lakkes på nytt....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.