Lamin-x film på Xenon lykter.

Anbefalte innlegg

Hei,

 

lurer litt på å prøve gul lamin-x film på xenonlyktene til A4'en våres.

Åssen blir lyset bakom filmen? blir alt grønt?: klø :

Såg en sort B7 med slike lykter en gang, so no må eg bare prøve det på vår: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har akkurat bestilt dette. Hvis jeg klarer å legge det på så kan jeg alltids poste et bilde :P

Tipper igrunn at lysene er så sterke slik at det ikke blir "polizei-grønt", men en anntydning til fargeforskjell blir det nok...

 

Fått dreis på felgene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

supert! bare å slenge ut bilde når du får de til!:D

felgene ligger i lakkboksen og venter på klarlakk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt om lenge kom filmen i posten og langt om ennå lengre fikk jeg sett på at Roar la på filmen :P

 

Det ble faktisk veldig bra, men anbefaler å ikke ha dette på xenonlys. Da må du isåfall kjøpe noen pærer med ca 2500kelvin.

Jeg prøvde med både xenon og gul pære. Gul pære ble knall og xenon ble turkist :P

 

Bilde 1 og 2 viser xenon til venstre og gul pære til høyre. Jeg betalte 100kr for gule tåkelyspærer på ebay.ldi

 

Seatlyktene var veldig enkelt å legge på for de var krommet bare èn vei. Golflyktene var derimot litt vanskeligere. Prøvde først med med zalovann, men det ble for glatt. Uten zalo ble det kansje litt for god heft før man fikk den tilpasset, men jeg tror størrelsen på lykten gjorde det ekstra vankelig (iallefall for oss som aldri har gjort det før).

 

 

14062009001.jpg

14062009002.jpg

14062009003.jpg

14062009004.jpg

14062009005.jpg

14062009006.jpg

14062009.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.