#1 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg trenger litt hjelp med å finne ut hvor de forskjellige kablene skal sitte på startern på 10vt`n min. Noen som kunne hjulpet meg litt med detta? Gjerne tatt et bilde av hvordan det skal se ut når det er riktig gjort:) Og et spm til. Skal ledningen fra dynamoen på startern? eller batteri? + eller - ?? Jesper Graff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2009 bare å koble til du får det til å starte:=p det gjorde jeg:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2009 På innslaget er det to kontakter, på hvilken side skal den røde kabelen?? Er ledningsnett i en coupe quattro typ85 JG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2009 er jo bare å prøve og se hvem som funker. jeg bomma først og da funka den ikke. etterpå bytta jeg de om og da starta den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...