#1 Skrevet Mai 21, 2009 Hei og hopp! Har ei gåen blinklys pære på høyre sida mi forran. Og jeg kan ikke forstå annet enn at jeg må ut med hele frontlykta for og skifte den? Stemmer ikke dette? Syns det ser så trangt ut inni der at jeg kan iallefall ikke forstå hvordan det er mulig og skifte den med lykta i. Det er jo såklart på den sida med luftfilteret også og det gjør jo ikke saken bedre. Sikkert ingen stor operasjon og ordne dette her, problemet mitt er bare at jeg er i Bergen hos dama i helga, og har verken verktøy eller plass og stå da hu bor på hybel. Så lurte på om det er mye som skal til for og ta ut lykta? Har aldri gjort det før så innbilte meg at det bare var de 2 skruene på toppen av lykta. Men det stemte da ikke. Er det noen som har gjort dette og har en god veilder på dette? Visst ikke så får jeg vente til jeg kommer hjem igjen: vinke : Mvh Tor Erik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2009 Hei og hopp!Har ei gåen blinklys pære på høyre sida mi forran. Og jeg kan ikke forstå annet enn at jeg må ut med hele frontlykta for og skifte den? Stemmer ikke dette? Syns det ser så trangt ut inni der at jeg kan iallefall ikke forstå hvordan det er mulig og skifte den med lykta i. Det er jo såklart på den sida med luftfilteret også og det gjør jo ikke saken bedre. Sikkert ingen stor operasjon og ordne dette her, problemet mitt er bare at jeg er i Bergen hos dama i helga, og har verken verktøy eller plass og stå da hu bor på hybel. Så lurte på om det er mye som skal til for og ta ut lykta? Har aldri gjort det før så innbilte meg at det bare var de 2 skruene på toppen av lykta. Men det stemte da ikke. Er det noen som har gjort dette og har en god veilder på dette? Visst ikke så får jeg vente til jeg kommer hjem igjen: vinke : Mvh Tor Erik Det er 2 på toppen av lykta, i tillegg er det 2 på baksida av lykta nederst, som du bør ha ein lang torx for å klare å løsne. Desse skrur du berre opp ca 0,5cm, så er det lettare å få det på plass att. Du må ta vekk den plastikk kanalen fra fronten til luftfilteret, for å komme til. Det er berre å ha ei god lykt, så ser du dei to andre skruane der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 Takker! Får ta en tur på biltema og handle litt verktøy i morgen da.. Er fryktelig kjedelig og kjøre her i rushen uten blinklys forran: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...