#1 Skrevet Mai 21, 2009 noen som har en sånn liggende ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg har en som vil dra rundt motoren din, men den er langt fra frisk... dvs glipper av og til osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 hehe må nok være frisk ja , min sier bare klikk klikk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2009 hehe må nok være frisk ja , min sier bare klikk klikk De sier det hvis du har lite strøm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2009 den sier fortsatt det med startlader på hører at innslaget slår inn alt av lamper lyser godt å skarpt. 14,2 V på batteriet + startlader som skulle være tilstrekkelig til å snurre startmotoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2009 sjekk at det god kontakt på den ledningen som går fra innslaget å ned på selve starteren. kan være at det bare er dårlig kontakt der. :-) Jan Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2009 Hør med Harald Eriksen, han kjøpte av meg en S4 delebil. Kan hende han vil selge deg starteren på den motoren..Ikke henta enda, så står her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2009 Ble handla ny i dag på Mekonomen 1800 små lapper ble det inkl pant på 300 . så nå blir det skifte i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2009 ble frisk og rask med ny starter gitt fant ut hvorfor starteren har gått også noe pakningsskifte på gang til sommeren gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...