Anbefalte innlegg

Noen som har delnummeret på dette emblemet?

r_grill_badge2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får man kjøpt kun denne Rèn ? Jeg hadde et slikt merke i grillen min men da kjøpte jeg et R 32 emblem oh bare fjærnet 32 logoen og tok vare på Rèn. Med litt finpuss ble det greit det også men helt klart greiere om man får kjøpt denne R`en for seg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges i bøtter og spann på Ebay til rundt 60 kr. Har selv kjøpt et slikt å det var i orginal VAG pose så ingenting å si på kvaliteten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selges i bøtter og spann på Ebay til rundt 60 kr. Har selv kjøpt et slikt å det var i orginal VAG pose så ingenting å si på kvaliteten.

 

Ja, var der jeg fann det:)

Men siden jeg jobber på møller er det garantert billigere å kjøpe det der + at jeg slipper å vente så lenge:), men problemet er at jeg ikke finner emblemet i etka. ligger der sikkert, men har leite å leita uten hell.

Du har vell ikke noe spor etter nummret liggende da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, var der jeg fann det:)

Men siden jeg jobber på møller er det garantert billigere å kjøpe det der + at jeg slipper å vente så lenge:), men problemet er at jeg ikke finner emblemet i etka. ligger der sikkert, men har leite å leita uten hell.

Du har vell ikke noe spor etter nummret liggende da?

Vel,får du det billigere enn 7 dollar inkl frakt så bestill et til meg også ;)

 

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-R-line-Front-Grille-Emblem-Golf-Jetta-Bora-Polo_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZQ7c301Q3a0Q7c293Q3a3Q7c294Q3a30QQ_trksidZp4634Q2ec0Q2em14Q2el1262QQhashZitem56315d6c4cQQitemZ370195393612QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Tar jo 1dag å få det om det er på lager i norge, så kjedelig å vente 2-3uker(i værste fall) på et fra ebay;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda,men Vagteam har mye annet kjekt som du ikke får kjøpt fra Møllers lager ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.