#1 Skrevet Mai 21, 2009 Hei. Er det noe tips til meg ang skifting av nye bremsskiver til madamens a3 2005mod. Prøvde meg i går,men måtte bare gi opp. Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2009 Hei.Er det noe tips til meg ang skifting av nye bremsskiver til madamens a3 2005mod. Prøvde meg i går,men måtte bare gi opp. Kim Hva var det som du ikke fikk til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 Ikke for å være frekk, tenker på allmenheten , men når jeg får problemer med rørene hjemme så ringer jeg rørlegger forde jeg overhode ikke kan det yrket:) å helt ærlig som bil fagtekniker av yrke så ville jeg anbefale deg (om) du står fast på skift av bremser på denne bilen og måtte gi opp, å få noen som kan det til å gjøre det... for alles sikkerhet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2009 Er litt enig med Stian, kan nesten ikke la seg gjøre å ikke få det til, men samtidig så skal en gang jo være den første. Det er ikke vanskelig i det hele tatt...se litt på denne så skjønner du: http://www.johnvey.com/features/a4brakes/ Lykke til å husk å få noe varme i skivene før du kjører ut på offentlig vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...