#1 Skrevet Mai 21, 2009 Noen som er i stand til å photoshoppe BBS LM Rep. i 19" på denne bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2009 Hvor på Fosen? Kan ikke huske å ha sett en S4 2.7 Sedan på Fosen tidligere.. Hør med Håvard Bakken, han er dyktig på photoshop:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 Hvor på Fosen? Kan ikke huske å ha sett en S4 2.7 Sedan på Fosen tidligere..Hør med Håvard Bakken, han er dyktig på photoshop:) Heisann Bor på Stadsbygd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2009 Dette ble helt rett etter min mening..Hvis du skal handle av Dekkskift, så er jeg muligens interessert i å bestille i samme slengen som deg, om det ikke er noe hastesak for din del? Tenker på bestille rundt 20.Juni selv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2009 Takker for modden Har fryktelig lyst på slike felger ja, men bestilling blir ikke gjort før slutten av juni for min del. Må ha senk før felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2009 Takker for modden Har fryktelig lyst på slike felger ja, men bestilling blir ikke gjort før slutten av juni for min del. Må ha senk før felger. Passer meg isåfall perfekt..såfremt jeg ikke finner noe annet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...