#1 Skrevet Mai 21, 2009 Har ein allroad eg har montert Bluetooth i. Problemet er at det gamle orginale nokia systemet som sitter i armlenet lager litt krøll. Er det nokon enkel måte å koble dette ut på? Sånn som eg ser det må eg ut med pasasjer sete for å komme til og det orker eg ikkje Mulig å kode vekk med vag-com? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2009 du tar ut passasjersetet med to muttere i front under setet Vidar... Det gidder du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2009 I front. Uten at eg har sett noko meir på det er det eit stort plastik deksel foran sete. Åssen får ein av dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2009 Jeg mener jeg løftet det opp, underfra. og så er det 2 stk muttere (kanskje str 8?) i midten der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2009 Skal sjå på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2009 Har nå demontert halve bilen og ikkje pokker om eg finner denne boksen. Kor sitter den? Er det nokon som kan finne den på ELSA? Håper på hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 24, 2009 Hei.har en allroad jeg også. Hvordan monterte du blåtann i bilen din. Møller sa at jeg måtte bruke cd veksel utgangen,men da har jeg ikke cd lyd. Er en 2001 mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...