#1 Skrevet Mai 21, 2009 Nå har tiden kommet for at det må byttes dempere, å da spørr jeg om hva jeg skal invistere i! har allerede kw 35mm senk på bilen og synes den høyden passer bilen fint slik den er nå. men jeg lurer på om jeg skal kjøpe coilovers eller om jeg skal kjøpe sprint dempere og litt grovere krengestag i stede. vil gjerne ha en stivere bil, samtidig som jeg vil beholde komforten. er det noen som har noen tips å komme med?? dette gjelder en 2001 A6 avant Quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 ingen som har noen tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2009 Hvis du er fornøyd med høyden, så kjøp deg noen bilstein sprint dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2009 Et alternativ må jo være å kjøpe dempere for orginalt senket understell. Da får du kortere dempere som jobber riktigt i forhold til fjærene dine. Kjøpte Sachs dempere til min A6 for noen år siden.Ble meget bra på den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2009 På A6 er KW variant 2 helt perfekt mellom komfort og stiv bil. Joda, koster noen kroner, men det er det jaggu verdt når det er så fint balansert mellom sport og komfort. Jeg har KW variant 2 på min A6, så dette er fra egen erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 25, 2009 hva med H&R sine coilovers da? er det nesten d samme som KW sine sett med tanke på kvalitet og brukervennlighet:) var noen lapper billigere! Bare kom med flere innspill!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...