#1 Skrevet Mai 21, 2009 (endret) Hei! Jeg skulle kjøpt nye bremseskiver og klosser til min Passat 2001(2002) 2.5 TDI 4Motion. Har fått tips om at jeg bør kjøpe skiver som er både ventilerte og "borret". Jeg burde vist handle her: http://www.autohausaz.com/ Det det blir en del rimligere enn en del andre alternativer. FInner ikke min motor / bil her. Noen som vet hvilken jeg kan velge i stedet som tilsvarer og tillater meg å kjøpe riktig bremsedeler? Tenkte bytte bremsedelene selv, trenger jeg kalipper verktøy? Guide? Hva med regreimpakke, finner jeg det hos autohauz? Takker for input 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2009 Finnes heller ikke til tdi i usa, men du kan som regel bruke til en besnsin med samme str på skivene. Feks på min 2,5tdiQ, kan jeg bruke 312mm fra 3,0 V6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2009 Jeg bestile fra hovwdiaudi.dk .. Samme kunne jeg gjort om jeg bestilte fra autohauz.. Bremseskivene veier såpass mye at frakten derifra denne gangen ble hårete. Danskene tar 200 i frakt (!) Matchet deler med å sjekke mot hva nbs ville solgt meg for 2.5 TDI, sjekket diameter osv. Etter input fra deg kom jeg altså i mål. Nå mangler bare å finne ut hvor i granskauen hovwdiaudi har gjort av bremseklossene mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...