#1 Skrevet Mai 22, 2009 Per : Har du flere skiltplater ? Jeg ga min svigerinne medlemskap i klubben til bursdagen, og hun har noen fæle skiltplater...... Hvis du har, kan du kanskje sende meg en sms eller PM ? Mvh Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2009 Han får vel til uka, om han ikke har hentet, du kan kjøpe 3 stk ! ! ! om du kommer til Våler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 24, 2009 skulle gjerne hatt en skiltplate jeg å:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2009 skulle gjerne hatt en skiltplate jeg å:D Jeg kan godt ta med skiltplate (-r?) til deg hvis jeg får tak i Per i løpet av uken. Bor i Kristiansand nå, men er ofte i Tvedestrand/Arendal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2009 Jeg kunne også tenkt meg noen skiltplater! Har de nye plastskilta da, fått noen som passer til de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2009 jeg er jo i fra mandal så ikke noe stress for meg å ta turen til krsand:D men må bare få tilbake bilen fra lakk først:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2009 Jeg trenger også skiltplater.... hvor mye koster de, og hvem har? skulle hatt et par til 90en og et par til Passaten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...